دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

افتتاحیه باشگاه اکسیژن

نظرات 9 + ارسال نظر
kimiya69 جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 14:47

پس چرا آپ نمیکنید؟

اومدییییم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 18:33 http://artist4.blogfa.com

ببخشید دوباره آدرس قبلی رو دادم

ساغر جمعه 27 تیر 1393 ساعت 00:21

جانی جوون تو باز غیبت زد که

kimiya69 پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 17:19

salam.cheh ajabbad az modatha ziarat kardim?cheshmemoroshan keh shomaroo didim!delam barat kheyli ziad tang shodeh bood.

ساغر دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 15:33

ای وای باز دوباره غیب شد این دختر .... کجایی پس ؟

ساغر چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 17:16

امتحانا تموم شد ما یه اپ مفصل می خوایم

حتماااا، ببخشید بابت اینکه دیر کردم گلم

ساغر شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 20:22

سلام عزیزم چه خبرا امتحانای تو ام تموم شد ؟؟؟

ساغر پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 17:22

اخه نمیدیونی که خییییییلی نگرانت شدم ... بی خبر بودم ازت

منم همین :( ببخشید واقعاااااخیلی نگران بودم منم ولی خوبه که الان هستیم

ساغر چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 21:56

وااااااای چه عجب عزیزم .... خییییییییلی دلتنگت بودم و البته نگران .... خوبی ؟ چیکارا میکردی تو این مدت اخه خواهر ؟

سلااااام عزیییییییزم
أینترنتم مشکل داشت سایتا رو بإز نمیکرد فقط برنامه ها بإز میشد،
کلللللللی شرمندتونم
منم دلتنگ تون بودممممم فرااااااوووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد