دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

محمدرضا گلزار بازیگر فیلم فرمان آرا شد

به گزارش بانی فیلم، در حالیکه فیلمبرداری «دلم می‌خواد» دو روزی است تهران آغاز شده به تازگی محمدرضا گلزار برای ایفای نقش در این فیلم قرارداد بسته و از دیروز جلوی دوربین نیز رفته است. این اولین همکاری گلزار با فرمان آراست که در نوع خود اتفاق جالبی در سینما به حساب می آید. گلزار آخرین بار سه سال قبل در فیلم «شیش و بش» بازی کرده بود که فروشی میلیاردی داشت. «دلم می‌خواد» می تواند شروع خوبی برای محمدرضا گلزار بعد از 3 سال دوری از سینما باشد.  رضا کیانیان، مهناز افشار، آرمینه زیتون‌چیان، رضا بهبودی، ندا مقصودی، پیام دهکردی در این فیلم قطعی شده و برخی دیگر از بازیگران سینما و تئاتر  چون صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی و ..... نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.
فیلمنامه فیلم «دلم می خواد» را امید سهرابی به نگارش درآورده و علی تقی‌پور تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.
عوامل اصلی پشت دوربین فیلم تازه فرمان آرا عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، تدوین: عباس گنجوی، طراح صحنه ولباس: کیوان مقدم، صدابردار: عباس رستگارپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا شمس.

نظرات 4 + ارسال نظر
kimiya69 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 12:07

حس می کنم یک لحظه قلبت پیش من نیست
حس می کنم از بودن من سردِ سردی
هر روز وقتی از کنارم دور می شی
حس می کنم می ری که هرگز برنگردی
سر می کنی با من تمامِ لحظه هاتو
با اینکه می دونی نمی مونی کنارم
تو بی منم دریایی از رویایی اما
من بعدِ چشمای تو رویایی ندارم
بازم منو بشکن،هوامو زیر و رو کن
من دورِ حسِ با تو بودن خط کشیدم
آهسته رد شو از کنارم،بی تفاوت
بازم تظاهر می کنم چیزی ندیدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:53

سلام من خیلی سیاوش خیرابی را به این آقا ترجیح می دهم

نظر شما هم محترمه خب

ساغر دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 17:44

وااااااااای خیلی خبر خوبی بود یعنی عاااااااالی بود مرسی عزیزم

خواهش میکنم.منم خیلی خوشحالم.... :)

Melodika4 دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 11:02 http://taksuperstariran.blogfa.com

مرسی عزیزم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد