دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

محمدرضا گلزار ممنوع الکار نیست!

طبق سخنان روحانی ممنوع‌الکار نداریم، پس گلزار باید باشد!

موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) /شرق نوشت: 

بهمن فرمان‌آرا درخصوص اعتراضات به بازی محمدرضا گلزار در جدیدترین فیلمش «دلم می‌خواد» واکنش نشان داد. او طی گفت‌وگو با خبرنگار «شرق» اظهار کرد: «از سازمان سینمایی با ما تماس گرفتند و گفتند به‌دلیل «ممنوع‌الکار» بودن محمدرضا گلزار شما باید قرارداد ایشان را لغو کنید.» وی در ادامه عنوان کرد: «طبق سخنان آقای روحانی رییس‌جمهوری، ما هنرمند ممنوع‌الکار نداریم. بنابراین من این قرارداد را لغو نمی‌کنم. ضمن اینکه اگر قرار باشد همچنان سیاست‌های آقای شمقدری اجرا شود، پس چه لزومی دارد که فیلم بسازیم؟»

نظرات 6 + ارسال نظر
ساغر چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 18:13

پونه جووون ... جانی جووون کجاییید بابا دلمون ترکید از دل تنگی .. ببینم نکنه رئیس جمهور امریکا شدید که دیر به دیر میایید

ببخشید عزیزم اومدیم دیگه :)

درین چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 17:02

وای سلام جانان جون دلم واست تنگیده بود بدجور...مرسی دوباره اومدی

منم همینطور درین جونم

ساغر یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 19:35

جانی جون کجایی ؟ خبری ازت نیست گلم

به زودى آپ میکنم، درگیر درس و پروژه بودم

Melodika4 شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 22:14 http://taksuperstariran.blogfa.com

الهی که خدا پدر مادر هفت جد و آباد آقای روحانی رو بیامرزه . بیخود نبود بهش رای دادم فهمیدم انسانه

ساغر چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:20

این مسئله کاملا عادیه ...... اینا کارشونه برای سوپر استار ما حاشیه درست کنن

کیمیا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 18:12 http://artists4.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد