دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

آهنگ جدید باور کن دنیامی از محمدرضا گلزار به مناسبت ولنتاین

متن آهنگ باور کن دنیامی محمدرضا گلزار


دو سه روزه که دلم بهونتو میگیره

همه ی ثانیه ها بدون تو دلگیره

تو کجایی نمیدونم ، من که فکرتم هنوز

شک ندارم که دوباره تورو میبینم یه روز

 

باور کن دنیامی

همونی که میخوامی

حسم بهت عوض نمیشه

کی جز تو میتونه مثه منه دیوونه

عاشق تو باشه همیشه

♫♫♫

خودتم خوب میدونی که من چقد دوست دارم

سخته واسم که بخوام دوریتو طاقت بیارم

سخته اما مطمئنم همه چی درست میشه

یکی اینجا هست که عشقت همه ی زندگیشه



نظرات 9 + ارسال نظر
روژین دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 11:10 http://golzar92.blogfa.com

سلام خوفی؟
منم عاشق محمدرضام.
ب وبلاگ نو پای منم سر بزن و با نظراتت منو خوشحال کن
راستی با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن

آره عزیزم موافقم

ساغر پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 19:44

عزیزم سلام سال نو پیشاپیش مبارک گلم امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سلام مرسی عزیزم. تو هم همینطور

گلزاریا شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 04:45 http://www.realgolzaria.ir/#


این ادرس برای گلزاره نیمه فعاله جهت اطلاع رسانی تراک هاش www.rezzar.com

میدونم عزیزم بازم ممنون

ساغر چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:09

دوستان کجایید بابا ما دلمون پوسید اخه ......

چرا انقدر فعالیتتون کم شده

قول میدم ازین به بعد بیشتر بیام عزیزم

kimiya69 سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 12:19

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

kimiya69 یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 12:18

دلسوزی بی‌حد برای دیگران
«دلسوزی حس بدی نیست؛ اما پایان‌ناپذیر است!» کیانو ریوز
احساس همدردی با دیگران و همراه شدن در غم و شادی آنها، امری مهم و خوب است. این مسأله تا زمانی قابل تقدیر است که به خود شما لطمه‌ای وارد نکند. اگر تمام وقت و انرژی‌تان را صرف توجه به اندوه دیگران کنید و تمام زندگی را به تأسف و تأثر بگذرانید، فرصتی برای توجه به خودتان نخواهید داشت. تمرکز بر احساسات و مسائل منفی
«بیشتر اوقات مردم تنها به جنبه منفی مسأله نگاه و احساس ناتوانی می‌کنند؛ در حالی که باید بر آنچه می‌توانند تمرکز کنند و آن را انجام دهند!» چاک نوریس
هر شرایط دشوار و سختی که در زندگی پیش می‌آید، همیشه درسی مهم و تجربه‌ای بزرگ را در دل خود دارد. این بسته به انتخاب شماست که تنها متوجه سختی شرایط باشید یا به درس زیبای آموزنده‌اش توجه کنید. اجازه دهید شرایط درس خود را بدهند و به آنها به چشم امکانی جدید نگاه کنید، نه محدودیت.

هادی و سایت ستاپ پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 10:55 http://sitesetup.ir/

دوست عزیز سلام
اگه دوست داری یک وبلاگ متمایز داشته باشی
و ایده هات رو برای داشتن یک قالب خاص عملی بکنی
من می تونم در این زمینه شما رو همراهی بکنم
با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت
از نمونه کارهای من در "سایت ستاپ" دیدن کن
این هم آی دی من در یاهو:
hadi.designer9@yahoo.com

Melodika4 سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 10:51 http://taksuperstariran.blogfa.com

اﺳﺘﺎﺩ بهم گقت ﭼﺮﺍ ﻧﯿﻮﻣﺪﯼ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ؟

گفتم ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻛﻼﺳﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺗﺪﺍﺧﻞ ﺩﺍﺷﺖ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﯿﺎﻡ … [لبخند]

ساغر جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 13:21

خیییییییییییییییلی قشنگ بود عاالی بو واااااای قلبم

آره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد