دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

عکس های محمدرضا گلزار در آوادیس کلاب

نظرات 2 + ارسال نظر
kimiya69 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 12:05

لعنت به من چه ساده دل سپردم ... لعنت به من اگر واسش میمردم ... دست منو گرفت و بعد ولم کرد .... لعنت به اون کسی که عاشقم کرد ... لعنت به من ... لعنت به اون ... لعنت به هرچی عشقه ... این جمله رو اون رو پیشونیم نوشتو رفت فرشته .... مازیار فلاحی
سلام وب زیبایی دارید به منم سر بزنید خوشحال میشم ...

عاشق مازیار فلاحیم.....

کیمیا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 18:13 http://artists4.blogfa.com

مرسی عزیزم
چند وقته کجا بودی نگرانت شدم

درگیر درس و کلاس بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد