دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

2 عکس از سوپراستار در اینستاگرام

نظرات 2 + ارسال نظر
kimiya69 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 12:04

از آنهایی که دیروز با من بودند و امروز رفته اند و یااز تو که همیشه حرفهای مرا می شنوی از چه بنویسم،از آسمانی که در حال عبور است یا از دلی که سوت و کور است،از زمینی بنویسم یا از زمان یا از نگاه مهربان،از خاطراتی که با تو در باران خیس شد یااز غزل هایی که هیچ وقت سروده نشدباز چه بنویسم...از چتری که هرگز زیر آن نیاستادم یا از حرفهایی که هرگز به زبان نیاوردم،من عاشق خیابانی هستم که قسمت نشد با هم در آن قدم بزنیم،من دلبسته درختی هستم که فرصت نشد اسممان را روی آن حک کنیم
و باز از چه بنویسم؟؟؟

درین سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:16

جانان جون پونه جون ببخشید دیر به دیر کامنت میذارم ولی باور کنین زود به زود میام
راستی چقدر لایک خوردن

بله.........ایشون لایک نخورن کی لایک بخوره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد