دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

عکس جدید سوپراستار در اینستا

نظرات 4 + ارسال نظر
kimiya69 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 12:03

—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥

———————————♥

ناز خورشید سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 00:29 http://redfish.blogfa.com

فقط میتونم بگم خیلی دوسش دارم . همین

کیمیا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 17:16 http://artists4.blogfa.com

مرسی عزیزم خیلی قشنگه

خواهش میکنم

الناز سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 10:05

سلام جانان جون.من دوست سمیرا هستم یعنی تو وبلاگش باهاش دوست شدم اما تا حالا از نزدیک سمیرا جونو ندیدم.یکی دو بار به وبت سر زدم خیلی خوبه آفرین .مرسی که عکس و اطلاعات واسه طرفدارای رضای نازنین می ذاری آخه ماها نه تو فیس بوک هستیم نه تا حالا رضا رو از نزدیک دیدیم نه خبری ازش داریم اگه شماها هم نباشید ما هیچ خبری نداریم.دوست گلم جانان عزیز این عکسا جدیدن؟مثلا همین که رضا با کاپشن پوشیده؟
از کجا بفهمیم تاریخ عکس کی هست؟ تاریخی که بالای عکسه تاریخیه که شما عکسو تو وب می ذاری یا تاریخی که رضا تو اینستاگرامش می ذاره؟

عکس جدیده عزیز دلم اما تاریخ بالاش ماله وقتیه که من عکس رو میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد