دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

متن کامل خبری مجله ی ایده آل درباره ی محمدرضا گلزار

متن کامل خبری مجله ی ایده آل درباره ی محمدرضا گلزار به زودی از این وبلاگ!

نظرات 5 + ارسال نظر
fateme شنبه 28 دی 1392 ساعت 10:55

har dotashon ro dost daram veblaget allllliye.khodam daram ye veblag baraye farzad farzin dorost mikonam

ممنون عزیزم

Melodika4 دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:57 http://taksuperstariran.blogfa.com

نه عزیزم چه اشکالی داره بگم. من یه مطلب گذاشتم و همه طرفداران رو به صلح دعوت کردم. گفتم اقای گلزار ناراحت میشه که ما به جون هم بیوفتیم و از هم بد بگیم . که بعد. مائده الکی منو حذف کرد. بعد نظر خصوصیمو به نمایش گذاشت و بقیه اش رو که خودت میدونی

عزیزم آخه این که چیز بدی نیست من نمیدونم چرا این طوری می کنن.تو مطمئنی چیز خاصی توش نبود؟؟؟

ساغر دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 16:07

مرسی از اطلاع رسانیتون

خواهش میکنم

Melodika4 دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 01:31 http://taksuperstariran.blogfa.com

عزیزم کدوم مطلب.؟؟؟؟

همون که تو وب just4golzar گذاشته بودى. جریانش چیه؟ البته اگه نمیخواى نگو

Melodika4 شنبه 18 آبان 1392 ساعت 20:21 http://www.just4golzar.loxblog.com

مرسی .منتظریما .

چشم حتما! راستى جریان اون مطلبى که گذاشته بودى چیه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد