دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

آغاز پیش‌تولید «آتش‌بس۲»

آغاز پیش‌تولید «آتش‌بس۲» موضوع قصه این‌بار خوشبختی است!

“تهمینه میلانی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از ساخت فیلم سینمایی «آتش‌ بس ۲» خبر داد و گفت: پس از پایان نگارش فیلم‌نامه منتظر صدور پروانه ساخت هستیم تا تولید آن را آغاز ‌کنیم.


وی با بیان اینکه از دو هفته گذشته کار پیش‌تولید «آتش‌ بس ۲» در تهران شروع شد، افزود: پس از صدور پروانه ساخت، کار ساخت فیلم در تهران کلید می‌خورد.


میلانی درخصوص بازیگران این فیلم توضیح داد: امیدوارم که این فیلم با بازیگران و عوامل سری اول آن ساخته شود ولی در صورت عدم عملی نشدن عوامل، داستان فیلم صدمه نمی‌خورد.


این کارگردان گفت: در حال حاضر بخشی از لوکیشن‌ها و انتخاب عوامل پشت صحنه انجام شده است و در حال نهایی شدن عوامل فیلم هستیم.


وی درباره داستان فیلم گفت: این فیلم سینمایی در ادامه فیلم «آتش‌بس» بوده ولی قصه متفاوتی دارد که قرار است با موضوع خوشبختی تولید ‌شود. احساس می‌کنم جوانان ما درک درستی از مفهوم خوشبختی در زندگی ندارند و چون نیاز به مشاوره و آسیب‌شناسی در این زمینه احساس می‌شود به این موضوع پرداختیم که امیدواریم یک پله بالاتر از فیلم«آتش‌ بس» تولید شود.


آتش‌ بس داستان سایه، مهندس آرشیتکت است که برای طلاق از همسرش یوسف که مهندس راه و ساختمان است، نزد وکیل می‌رود اما تصادفاً گذارش به مطب یک روان‌شناس می‌افتد و… .

محمدرضا گلزار، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، کیکاووس یاکیده، احمد مهران‌فر، نیلوفر خوش‌خلق، محبوبه بیات، نرسی کرکیا، محمد نیک‌بین، السا فیروزآذر، الناز فیروزآذر، حسن گل‌مهدی و امیر افتخار از بازیگران این فیلم بودند.”



نظرات 17 + ارسال نظر
Melodika4 چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 14:23 http://www.just4golzar.loxblog.com

پس اگه یه وقت مشکلی برای وبت پیش اومد از دست من ناراحت نشیا .به من ربطی نداره

باشه عزیز دلم نگران نباش من حواسم جمع هست

Melodika4 سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 00:25 http://www.just4golzar.loxblog.com

من با وبلاگ Just4golzar خصومتی ندارم . اگه گفتم لینکو حذف کن چون من لینکت کرده بودم واونا منو حذف کردن . خواستم ک اگه مشکلی برای وبت پیش اومد تقصیر من نشه و از دستم ناراحت شی عزیزم .

عزیز دلم ناراحت نباش من هم با هیچ کدوم از گلزاریا هیچ خصومتى ندارم. بزار باشه لینک حالا! به کسى صدمه نمیزنه که

درین دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 17:56

ماهان جان من نویسنده نیستم این وب جانان جون و پونه جونه.
وای بچه ها من استرس دارم چرا هیچ خبری نیست؟البته از قدیم گفتن بی خبری خوش خبریست.امیدوارم همینطور باشه

به نظرم میخوان چراغ خاموش برن جلو کسى شک نکنه، بعد یه دفعه اى مثلا تیزر اون فیلمنامه اى که خودشون نوشتن رو تو تلویزیون ببینیم!
واى یعنى میشه؟؟؟

mahan دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 17:18 http://www.just4golzar.lxb.ir

mer30 janan khanoom
rasti chera dg sar nemizanin be weblog va nazar nemidin???

چشم سر میزنم

mahan foroozan far یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 22:46 http://www.just4golzar.lxb.ir

drin jan, mishe just4golzar ro dobare link koni?????
to too linke ma hasti, sare ye davaye bachegane khodeto ghati nakon aji.
link kon dobare just4golzar ro

باشه عزیزم

کیمیا یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 19:50 http://artists4.blogfa.com

کاش بشه دوباره با هم همکاری کنن
درین جون مگه شما چند سالته؟؟؟؟؟فکر میکردم دانشجویی

مرسی جانان جون تولد خیلی گذشتت هم مبارک

ممنون عزیز دلم. درین جون اول دبیرستان هستش

Melodika4 یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 17:42

مر30 عزیزم.

خواهش میکنم

Melodika4 یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 11:57

عزیزم لطفا لینک just4golzar رو حذف کن. به زودی ادرس وب جدیدمو میدم

باشه گلم

درین شنبه 11 آبان 1392 ساعت 22:02

ای وای خدا مرگم بده وای جانان جون ببخشید تو رو خدا
تولدت مبارک عزیزم پساپس

خدا نکنه عزیزم! خیلى ممنون

درین شنبه 11 آبان 1392 ساعت 17:49

پونه جون حدود 99.9طرفداران مهناز و رضا عاشق این زوج هستن.اینو من نمیگم فقط تو تمام نظرسنجی های فیلمای مهناز و رضا و حتی تهمینه آتش بس اوله هنوز که هنوزه.همین اخیرا تو لرنامههفت که مهناز افشار یکی دو ماه پیش رفته بود آتش بس در کمال حیرت مجری برنامه اول ششد.من نمیونم چجوری سر صحبتو باز کنم نه اون منو میشناسه نه من اکنو بعد نمیشه که یکدفعه بهش بگم به مامانت بگو اینو که تازه به مشکل دیگه هم داره.اون یکی دو سال از من بزرگتره
راستی پونه جون تابحال رضا یا مهناز یا تهمینه رو دیدی? اگه دیدی میشه خاطرشو بگی?
جانان جون کم پیدا شدی!!!
پونه جون جانان جون تاریخ تولدتدن کیه? بگین لطفا من نمیدونم چه روزی باید تبریک بگم با لااقل اون روز بگین تولدتونه.

جانان: تولد من ١٧ مهر بود که گذشت عزیزم
Pouneh:27bahman,shoma chi azizam

ساغر شنبه 11 آبان 1392 ساعت 17:21

درین جون راست میگی این که خییییییلی خوبه یعنی عالیه

عزیزم هم از طرف خودت هم از طرف کل دوستان گلزاری به دختر خانوم میلانی بگو سلام ما رو به مادرشون برسونه و بگه اتش بس یعنی فقط اقای گلزار اصلا این فیلم بدون اقای گلزار معنی نداره درضمن اگه میتونه به مادرون بگه که اگه با اقای گلزار در ارتباط هستن بهشون بگن ما خیلی دلتنگشون هستیم و در هر شرایطی حمایتشون میکنیم

ساغر شنبه 11 آبان 1392 ساعت 17:18

وااااااااای چه خبر خوبی خییییلی خوش حالم کردی من که عاااشق اتش بسم و با این فیلم بود که هوادار اقای گلزار شدم برای همین این فیلم برام خیییلی خاطره انگیزه واقعا خوش حال شدم از این خبر

بععععله

Pouneh شنبه 11 آبان 1392 ساعت 16:13 http://www.hemaseh-afarinan92.blogfa.com

Bache ha. Ye chiz migam na nagid,ye web sakhtam baraye madresamoon,nazaratesh barashoon mohemme,to ro khoda nazar bedid,kasi nemideh,akhe mozoo esh mozakhrafeh

Adress e web:http://www.hemaseh-afarinan92.blogfa.com

درین شنبه 11 آبان 1392 ساعت 15:06

وای عاشق این عکسم.
انشاا... که میشه دوباره این سه نفر با هم همکاری کنن تو این فیلم جدید
راستی جانان جون دختر تهمینه تو مدرسه ماست ولی نمیدونم کدوم یکی از بچه هاست یعنی به قیافه نمیشناسمش ولی خیلی دلم میخواد دراین باره باهاش حرف بزنم و بگم پیغاممو به مامانش بده ولی چه جوری اگه دیدمش سر صحبتو باز کنم؟

Pouneh :Manam
Vay Che khoob!hatman begoo ke ma tarafdar haye rezzar montazer e hamkari e rezzar o mahnaz hastim

Melodika4 شنبه 11 آبان 1392 ساعت 10:33 http://just4golzar.loxblog.com

حتما به وبم بیا مطلب مهمی نوشتم نظرتون برام خیلی مهمه

Chashm

طوقی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 17:22 http://mohamadrezagolzar-superstar.com/

سلام
چون لینک رسانه نو تقلبی رو برداشتی دوباره لینکت می کنم
منو به نام گلزاریا ♥ Real golzaria
لینک کن

باشه ممنون

Melodika4 جمعه 10 آبان 1392 ساعت 13:16 http://www.just4golzar.loxblog.com

مر۳۰ عزیزم از خبرت

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد