دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

لینک دانلود برنامه آنسوى چهره ها- بیوگرافى محمدرضا گلزار

http://www.aparat.com/v/XWNuE

براى دانلود برنامه به این لینک مراجعه کنید


نظرات 5 + ارسال نظر
درین پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 12:39

مرسی عزیزم

خواهش میکنم

درین پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 09:41

عزیزم کامنتای من تایید نمیشن؟

چرا عزیزم!

درین چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 22:05

بچه ها هیچ کدومتون از سمی خبر ندارین؟هیچ کامنتی تایید نمیکنه.
راستی جانان جون دیدی؟من گفتم کم میاره از ما ولی دیگه نه انقدر!!!من گفتم احتمالا یه برنامه یک ساعتس که تازه بنظرم میومد یک ساعتم خیلی کمه.بعد برنامه رو دیدم 10 دقیقه بیشتر راجع به رضا نبود.
راستی عزیزم توی برنامه یه قسمتی از حضور رضا تو آریان بود من خیلی از اون دوره زندگی رضا چیزی نمیدونم.ممکنه فیلمای مربوط به اون زمان رو واسم بذاری لطفا؟توی برنامه بنظر میومد واسه یه عده ای میخوندن بنظرم خانه سالمندان اومد اونجا ولی خوب ممنون میشم اطلاعات تکمیلی بهم بدی
راستی عید همگی مبارک کی سیده؟من منتظر عیدی هستما

آره بابا! تازه سال تولدش هم اشتباه گفت.سعى میکنم فردا فیلماى اون موقع رو بزارم عزیزم

ساغر چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 20:30

عزیزم برنامه رو توی اپارات دیدم ولی کامل نبود یعنی کل برنامه رو نذاشته بودی

منم خودم نداشتم واسم ضبط کردن

Melodika4 سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 23:54 http://www.just4golzar.loxblog.com

دستت درد نکنه عزیزم

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد