دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

زمان پخش ناگفته هاى زندگى محمدرضا گلزار

زمان پخش ناگفته هاى زندگى محمدرضا گلزار ؛ فردا شب(١٣٩٢/٧/٢٩) دوشنبه، ساعت ٨ شب از شبکه ى


AAA family


نظرات 9 + ارسال نظر
طوقی پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 22:14 http://mohamadrezagolzar-superstar.com/

سلام جانان و پونه گلم خوبید ؟
در پاسخ به کیمیا عزیز که خیلی مهمه اگه واقعا خود صاحب وبلاگ نباشه .. کیمیا جان آدرسی که نوشتی مربوط به پروفایلی به نام چی چی عطاره که من بهش تذکر دادم گفت این همه پروفایل دارن فن پیج من مگه چه عیبی داره این همه آدم اومدن گفتم تو که گلزار نیستی ... این فن پیج به هیچ عنوان متعلق به آقای گلزار نیست . آقای گلزار یه فن پیج و یه پروفایل دارن که به هیچ عنوان غیر فعال نشده . فن پیج قبلا دست چند ادمین بود الان مستقل دست خودشون هست . آخرین پیام مربط به روز مادره و مشغول تهیه فیلم و کار فرهنگی هستن به شدت مشغول هستن .... واسه این من فراخوان عمومی گذاشتم که انشاالله بشه ایشون رو دید .
آدرس های اصلی : https://www.facebook.com/golzar1 به اسم گلزار 1 لاتین معروفه ....
https://www.facebook.com/rezagolzar به هیچ عنوان تغییر نکرده .. اون آدم شیاد که به شدت افت آمار الکسا داشته یعنی بازدید از وبش کم شده که تعداد افراد آنلاین رو برداشته فقط قصدش جلب توجه .... لطفا طوری رفتار نکنید که از سادگیتون سو استفاده بهش کسی جز خودش توی وبش کامنت نمی ذاره جز تک و توک ... خیلی مهمه نذارید سو استفاده بشه ممنون

ممنون از اطلاع رسانیت گلم

کیمیا٦٩ چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 19:24

من متولد سال ٦٩ هستم،دیدم یه نفر هم اسم من هىکامنت میزاره،محض اینکه براى دیگران سوتفاهم پیش نیاد،سال تولدم رو نوشتم همراهش،اسم اصلى منم اولش م هست و ٤حرفیه و شبیه اسم موناست و نسبتى هم با مونا ٦٩ ندارم،و دلیل دیگشم این بود که بخاطر مونا ٦٩ منم اینکارو کردم.
https://www.facebook.com/pages/Mohamad-reza-golzar/147493615305609
تحقیق کنید که این پیج مال گلزاره یا نه؟ یه بار دیگه از خود گلزار بپرس که این پیج مال خودشه یا نه؟

عزیزم پیج اصلیشون:Facebook.com/golzar1

کیمیا٦٩ چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 19:05

سلام،زکى ماخودمون ماهوارمون وصل نیست که گفتم!وگرنه نمیگفتم!روز دوشنبه صبح قرار بود اون مرده که کانال را درست میکنه و وصل میکنه بیادکه نیومد!یه هر چى بهش زنگ زدیم برنداشت و نیومد،و اینکه اگرم وصل میکرد،من نمیتونستم نگاه کنم جلو بابام،محض این ماهوارمون قطعه،نه اینکه بابام نخوادا،ما نمیخوایم،یعنى بابام سرو گوشش میجنبه،ما نمیخوام تو خونمون گناه و اینا باشه،دیگه محض هیزى بابام همش بیکار بود،الان فقط چند روزه که رفته سرکار!

درین سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:24

عزیزم از سمی خبری نیس? من انقدر نگرانشم تو نمازا و دعاهام کلی دعاش کردم که یه وقت اتفاقی نیفتاده باشه.آخه وسط سال کجا رفته?

سمى جایى نرفته که عزیزم؟!

mahsa دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 21:13

سلام نمیدونم چطوری با گلذار تماس داشته باشم من خیلی دوسش دارم

میتونى توى صفحه شخصیشون در فیسبوک بهشون پیام بدى .
صفحه اینستاگرام ایشون هم هست

کیمیا69 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 11:25

سلام،خوبین؟ AAA family
Ansooie chehreha by AAA family
satellite: Hotbird,freguency: 11642,Polarization:Horizontal,symbol Rate:27500,FEC:3A
https://www.facebook.com/golzar fanclub
شبکه آ فامیلى برنامه آنسوى چهره ها دوشنبه قسمت اول ساعت 20به صورت زنده وتکرار هاش،سه شنبه ساعت 13:30و شنبه ساعت 30دقیقه بامداد، و یکشنبه ساعت 18:30تکرار میشود.
لطفا نگاه کنید،و اگر فلش مخصوص تلویزیون دارید میتونید پشت ال سىدیتون بزارید و ضبطش کنید،یا از دستگاه هاى مختلف ضبط کننده استفاده کنید،مجریشم آقاى فرنام هست.بسیار برنامه ى متفاوت و جذابى هست،اگر لطف کنید برام بفرستید،اگرم نه،خبر بدین!
ایمیلام:
kimiya_2011f@yahoo.com
kimiya_2010f@yahoo.com

ممنون عزیز دلم ولی من میدونستم فرکانس رو اما مال ما تمام مدت پارازیت داره اگه تونستی ضبط کن امشب بزارراستی کیمیا جان شما نسبتی با مونا 69 نداری احیانا؟!

Melodika4 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 00:02 http://www.just4golzar.loxblog.com

نه مال ما خدارو شکر پارازیت نداره . ولی شانس گند من همه ساعتا بابام خونس!

مال منم خونه هستن همه!ولی خب اگه داشتم میدیدم مهم نیس

Melodika4 یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:49 http://www.just4golzar.loxblog.com

جانان جون نمیدونی وبلاگ کمپ رسمی محمدرضا گلزار(طوقى راد) چی شده؟

نه عزیزم من خبر ندارم

Melodika4 یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:43 http://www.just4golzar.loxblog.com

دستت درد نکنه خبر دادی. من اصلا وقت نداشتم زمانشو پیدا کنم!

مال ما همش پارازیت داره گفتم ضبط کنن!تیزرش که خیلى قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد