دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

تصاویر محمدرضا گلزار در گلریزان دهلیز!








نظرات 5 + ارسال نظر
درین جمعه 5 مهر 1392 ساعت 10:10

خدا مرگم بده عزیزم ایمیلم یادم رفت ببخشید تو رو خدا

اشکال نداره بابا! انسان جایز الخطاست!

درین جمعه 5 مهر 1392 ساعت 10:09

جانان جون ممکنه اون فیلمی که فکر کنم مونی جون خیلی وقت پیش تو سایت سمی به بچه ها به ایمیلهاشون میداد رو اگه داری به ایمیلم بفرستی؟مال کنسرت بود فکر کنم.ایمیلمو تو قسمت ایمیل نوشتم

میفرستم گلم

درین جمعه 5 مهر 1392 ساعت 10:08

آخ جون هم مهناز هست هم رضا
انرژی مثبت میگیرم از این عکسا مرسی جانان جونم

خواهش میکنم

ساغر پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 12:22

واااااااای چه عکسای جذابی مرسی عزیزم فقط من نمی دونم اگه با ایشون مصاحبه کردن پس چرا هیچ مصاحبه ای در این مورد نیست

خواهش میکنم عزیزم!منم اتفاقا تعجب کردم فیلم مصاحبه شون هیچ جایى نیستش!

Melodika4 چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 19:11 http://www.just4golzar.loxblog.com

وبت حرف نداره . گل کاشتی جانان ب منم سر بزن خوشحال میشم

ممنون عزیزم-سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد