دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

سوپراستار سینمای ایران در حال حاضر چه کسی است؟

دوستان عزیز،لطفا به سایت www.banifillm.ir مراجعه کرده و در نظرسنجی آن به محمدرضا گلزار رای دهید.
این نظرسنجی یکی از مهم ترین نظر سنجی هاست که با برنده ی آن مصاحبه خواهند کرد و همچنین کارگردانان و تهیه کننده های زیادی برای فیلم هایشان از بازیگر برنده استفاده خواهند کرد.
لینک مستقیم نظر سنجی http://www.banifilm.ir/Modules/Polling/MainPoll.aspx است.
برای بالا بردن سرعت نظرسنجی بهتر است از مرور گر اپرا یا گوگل کروم استفاده کنید.
لطفا به دوستانتان هم اطلاع دهید.
هم اکنون محمدرضا گلزار با 56 درصد آرا در صدر ، حامد بهداد با 34 درصد آرا در رتبه ی دوم و شهاب حسینی با 6 درصد آرا در رتبه ی سوم نظرسنجی قرار دارد.
لطفا از رای دادن دست نکشید تا بتوانیم رتبه ی خود را حفظ کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ساغر چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 01:21

جانی جونم اینا به سوپراستار ما نمی خورن اخه اگه ما اتحاد دمون رو حفظ کنیم و همش رای بدیم مثل همیشه ما برنده میشیم شک نکن

منم یقین دارم که برنده ى اصلى ما هستیم حالا چه اول چه آخر

کیمیا69 سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 19:28 http://kimiya_2011f@yahoo.com

سلام عزیزانم.واى که چقدر وبلاگ گلزارى داشتیمو نمىدونستم.چرا تا الان اسمى از وبلاگ شما نشنیده بودم؟
الان چند وقته که وبلاگتون رو راه اندازى کردین؟چند تا نویسنده این؟
یکم توضیح از وبلاگتون بدید که چند نفر مدیر،معاون،نویسنده،عضو هستین؟
از بچه هایى که میان نظر میزارن،بیشتر کیا هستن و بیشتر کیا میان اینجا؟
از خودتون بگید؟که دخترید؟پسرید؟چند سالتونه؟مجردیا متاهل؟ساکن کدوم شهر و دیار؟نحوه ى پاسخ گویى به ارباب رجوع چطوریه؟منو میشناسید؟کامنت هاى منو تاحالا تو وبلاگ هاى گلزاریه مختلف دیدین یا نه؟از من خوشتون میاد یا نه؟با مدیراى کدوم وبلاگ هاى گلزاریه دیگه بیشتر در ارتباطین؟
من از طریق وبلاگ ستاره و پریا مزاحمتون شدم و باهاتون آشنا شدم،حالا بگید منو به عنوان عضوتون میپذیرید؟

وب رو از خرداد امسال راه اندازى کردیم.من جانان هستم.دخترم و ١٤ سالمه.یک نویسنده ى دیگه هم پونه ى عزیز هستش.بیشتر درین،ساغر و کیمیاى عزیز به وب سر میزنن.اهل تهران هستم.با وب سمیرا یعنى دوستداران محمدرضا گلزار بیشتر در ارتباط هستیم.شما هم نمیشناسم ولى اگه بخواى عضو بشى که خوشحال میشم.یه ایمیل میفرستم تا شرایط رو بدونى!
پونه:سلام عزیزم.مالک وب جانان جون هستن و من هم نویسنده ام.13سالمه اهل ساری.من کامنت از شما زیاد دیدم.با سمیرا جون بیشتر در ارتباطم.خیلی خوش اومدی

kimia سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 08:41 http://artists4.blogfa.com

ببخشید عزیزم من کامنتتو پاک کردم وب من وب هواداری نیست و مخالف گلزار زیاد داره برای همین پاک کردم که اونا نبینن برن به هر کس دوست دارن رای بدن و وبلاگ های دیگه ای هم که اینجورین ندی بهتره

Ok.mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد