دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

عکس های درخواستی


دوستای عزیزم اگر دنبال عکس یا مطلبی از محمدرضا گلزار هستید ولی نتونستین پیدا کنین تو قسمت نظرات بهم بگین تا براتون بزارم تو وبلاگ.حالا فعلا چند تا عکس از آویسا و برسام براتون میزارم که امیدوارم خوشتون بیاد












نظرات 10 + ارسال نظر
درین پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 17:41

وای من هنوز نخریدمش.سمی هم گفت قشنگه.مگه دختر داره؟عکس زن و دخترشو داری؟عزیزم قربونش برم میرم میخرمش

آره یه دخمل کوچولو داره اسمش بارانه!عکس پیدا کنم میزارم

درین چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 23:23

راستی این ماشین سفیده که برسام جلوش ایستاده مال آتوساست?

نمیدونم والا ولی فکر میکنم مال خود آقای گلزار باشهراستی آلبوم جدیده ی مازیار فلاحی رو شنیدی؟؟؟؟خیلی قشنگ بود مخصوصا اونی که واسه دخترش باران خونده

ساغر چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 15:04

سلام جانی جونم خوبی عزیزم وااااااااای چقدر نازن این دوتا قربونشون برم من
راستی عزیزم اون شعری که از بنیامین گذاشته بودی توی پست های قبل میشه اسم اهنگش رو بگی

میدونم چشاى رنگى ندارم(شناسنامه)

درین چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 09:27

عزیزم تو از بین بازیگرای زن کدومو دوست داری؟

من بیشتر از همه مهناز افشار رو دوست دارم بعد از اونم طناز طباطبایى و نیکى کریمى

درین سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 09:49

جانان جون درباره این چیزی که واسم گذاشتی سر اختلاف اونا دو تا سوال دارم.
1.من خیلی شنیدم که گفتن گلزار دیگه تو گروه شریفی نیا نیست.یعنیرچی که تو گروهش نیست? کیا تو گروهشن? اصلا منظورش از گروه چیه?
2.نوشته بود که گلزار گفته شریفی نیا سعی داشته حذفش کنه.از کجا? از سینما?
جانان جون ببخشید انقدر مزاحمت میشما ولی تو پیگیر تر از بقیه هستی.
من اگه یه روز این شریفی نیا رو ببینم...

اشکالی نداره عزیزم هر چی خواستی میتونی بپرسی♥
1-همونطور که میدونی خیلی از کارگردان ها و نویسنده ها برای انتخاب بازیگر از شریفی نیا کمک میگرفتن و اونم معمولا بازیگرایی مثل مهناز افشار و امین حیایی و آقای گلزار رو معرفی میکرد و به خاطر همین میگفتن که اینا توی گروه شریفی نیا هستن.
2-شریفی نیا هم از سر حسادت یا هر چیز دیگه ای تصمیم میگیره که کارگردانها و نویسنده ها رو از همکاری با گلزار منصرف بکنه.

درین دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 23:48

جانان جون من شنیده بودم که سر فیلم 13گربه روی شیروانی یه اختلاف کوچیکی بین گلزار و شریفی نیا پیش اومده بود.میدونی چرا؟فکر میکنم بعد از اون بود که شریفی نیا اون مصاحبه مزخرفو راجع به رضا انجام داد.توچیزی میدونی؟میشه لطفا یه پرسو جویی بکنی ته و توی قضیه واسم دربیاری لطفا؟نمیدونم چرا یهو بذهنم زد و برام جالب شد

روزنامه تماشا درادامه به ماجرای اختلاف شریفی نیا وگلزار پرداخته ونوشته :گلزار هم چند سال پیش همکاری هایی با شریفی نیا داشت اما او بعد از حضور در فیلم 13گربه روی شیروانی همکاری اش را با شریفی نیا ادامه نداد و تصمیم گرفت راه خود را برود .گلزار چند بار طی گفت وگوهای مختلفی عنوان کرده چون دیگر با شریفی نیا در تیمش همکاری نمی کند ،او سعی کرده شرایط را برای حذف او مهیا کند.

درین دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 22:37

جانان جون تو رو خدا برو تو بانی فیلم به رضا رای بده banifilm.irمیترسم دیگه اگه اول نشه یا دوم یا سوم انگیزشو از دست بده و دیگه تو هیچ فیلمی خدای نکرده زبونم لال نبینیمش.اون موقع دلمون از اینم تنگ تر میشه

من قبل از اینکه تو بهم بگى رأى دادم عزیزم.حالا به دوستام هم میگم رأى بدن

کیمیا شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 16:38 http://artists4.blogfa.com

وای برسام چقدر تپل شده
ولی هرجور باشن مثل داییشون نازن
از قدیم گفتن حلال زاده به خالو (دایی) میره

موافقم باهات عزیزم

درین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 18:08

ای جون عاشقشونم خیلی نازن مخصوصا تو اونایی که رضا هم باهاشون تو عکسه.

آره خیلى خوشگلن.به دایى شون رفتن دیگه!

Pouneh جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 02:32

Vayyyyy Mersi janan joon

خواهش میکنم عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد