دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

شعر

نمیدونم چرا این آهنگ بنیامین رو که گوش دادم یاد آقای گلزار افتادم.

به هر حال این شعر رو تقدیم میکنم به ایشون:


میدونم چشمای رنگی ندارم


صورت خیلی قشنگی ندارم


میدونم کوچیکه خونم میدونم


خیلی بی نام و نشونم میدونم


میدونم ساده ست لباسم عزیزم


واسه تو یه ناشناسم عزیزم


صدای خوبی ندارم میدونم


برای عشق تو اما میخونم


نظرات 5 + ارسال نظر
درین چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:06

میدونی جانان جونم چیه? آخه میترسم بعد که ببینمشون یک عمر غصه بخورم چرا عکسالعمل بهتری نشون ندادم

عزیز دلم مگه جن میخوای ببینی آخه؟؟؟!
بابا اصلا مهم نیست بالاخره یه روز باید ببینیش دیگه حالا یا الان یا چند سال دیگه!

درین سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 17:11

عزیزم کامنتمو تایید نکردی؟

تایید کردم گلم

درین سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 12:58

من دنیا دیگه مثل تو نداره رو هم میشنوم یاد اون میوفتم البته بغیر از جایی که میگه بگو بگو کدوم خیابونه که منو به تو میتونه برسونه چون من نمیخوام ببینمش.راستی جانان جون برای ادامه فیلمبرداری متروپل گروهشون دارن میان کامرانیه دعا کن مهنازمو نبینم.

خونه ما هم کامرانیه ست!حالا چرا نمیخوای ببینی؟

Pouneh سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 00:46

Janan joon logo ye ax e ghabl khoob bood???

ARE KHUB BOOD AZIZAM MER30

Pouneh سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 00:45

Merc janan joon.man in sher ro kheili doost daram

khahesh mikonam♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد