دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

کنسرت مازیار فلاحى

بچه ها روزهاى ١٤-١٥-١٦ شهریور در برج میلاد تهران کنسرت مازیار فلاحیه و براى اولین باره که ترکهاى این آلبوم جدیدشو که هفته دیگه میاد (لعنت به من)، زنده اجرا میکنه.بلیط هاش از الآن دارن تموم میشن.منم قراره با مامانم و دوستم بریم اگه بیاین مطمئنم پشیمون نمیشین.تازه شاید آقاى گلزار هم اومدن کسى چه میدونه!!!!به هر حال من که خیلى هیجان زده ام.اگه کسى خواست بیاد بگه تا شاید اونجا همدیگرم ببینیم.

براى خرید بلیط میتونین به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنین.

دوستون دارم،باى

نظرات 4 + ارسال نظر
kimia شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 16:15 http://artists4.blogfa.com

جانان جون اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

بله عزیزم با کمال میل.
شما لینک شدی!
منم با نام دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار لینک کن.

kimia شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 16:01 http://artists4.blogfa.com

خوش بگذره عزیزم ما که تهران نیستیم که بتونیم بیاییم توی مشهد هم از این خبرا نیست باور کن آرزو به دل میمونیم ما مشهدیا
ولی اگه اتفاقی افتاد حتما خبر بدی

چشم گلم اگه چیزی شد خبر میدم!

درین شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 15:40

جانان جون کنسرت سه روز هر روز دو سانسه.می بینی تو رو خدا کلا احتمالات رو از بین می برن!!باید 6 نفر پیدا کنیم که یکیشم خودتی هر کی تو یه وقت بره ببینه گلزار هست یا نه

واقعا! تا حالا به اینجاش فکر نکرده بودم دیگه...
وای خدا چه شانس گندی داریم ما!

درین شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 13:15

من دارم رو خانواده کار می کنم!!!ولی اگه نشد بیام رفتی گلزارو دیدی خوب دقت کن با دقت full hd!!!ببخشیدا زحمت بهت دادم ولی خوب هیجان دارم دیگه!!!راستی تو چه روزی میری؟

من 14 شهریور ساعت 21:30 میرم.اگه تو بیای که خیلی خوب میشه!
اگر هم نیومدی و یک درصد آقای گلزار هم اومد؛حتما خوب دقت میکنم و اگر هم شد ازشون عکس میگیرم.♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد