دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

پخش خانگى قطعى فیلم تو ومن

سایت موسسه فرهنگی هنری قرن 21 اعلام کرد :فیلم تو و من  در تاریخ 92/6/3 عرضه می شود.

تو و من فیلمی است کمدی و رومانتیک از محمد بانکی که در سال ۱۳۹۰ ساخته شد. محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و شیرین بینا در این فیلم بازی می‌کنند.

خلاصه داستان :

دو جوان (محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست) بنا به دلایلی مجبور می شوند مدتی نقش نامزدهای یکدیگر را بازی کنند. اما در این میان درگیر ماجراهای مختلفی می شوند و پس از مدتی واقعا به یکدیگر علاقه مند می شوند…

کارگردان: محمد بانکی

تهیه کننده: اصغر بانکی

نویسنده: رضا بانکی

تدوین: محمد بانکی

تاریخ اکران: 15 شهریور 1391

زبان: فارسی

محصول کشور: ایران

مدت زمان:108 دقیقه


نظرات 4 + ارسال نظر
آرمین پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 19:31 http://armin0021.blogfa.com

سلام قشنگه من نظرسنجی گذاشتم دوست دارم طرفدارای گلزار هم به هنرپیشه محبوبشون رای بدن نظرسنجی های دیگه هم دارم شرکت کنید

ممنون از اینکه خبر دادی.
حتما سر میزنم.

درین سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 18:40

جانان جون فیلمو دیدی؟میشه بگی کجاشو بیشتر دوست داشتی؟من ندیدم خیلی هیجان دارم

آره من دو بار تو سینما دیدم.
آخرش که میره با یه شاخه گل از الناز خواستگاری کنه و میفهمه اون یه بچه ی معلول داره خیلی احساسیه!
من واقعا اشکم در اومده بود...

ساغر دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 06:52

راستی عزیزم میشه از این به بعد به جای جانان بهت بگم جانا نارحت نشی ها من همرو مخفف میگم به سمیرا میگم سمی البته اگه عیب نداره هااااااا

هر جور خودت دوست داری عزیزم.
دوستام به من میگن جانی!
ولی تو هر جور دوست داری صدام کن ساغر جان.

ساغر دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 06:50

واااااااااااای چه خبر خوش حال کننده ای مرسی جانان خیییلی عالی بود من که خییلی خوش حالشدم

خواهش میکنم عزیزم!
منم هیجان زده ام♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد