دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!
دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

دل نوشته هایی برای محمدرضا گلزار

این وبلاگ صرفا وبلاگی برای هواداران محمدرضا گلزار است.خواهشا توهین ممنوع!

کما

کُما فیلمی به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی پیمان معادی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح بخش و عبدالله علیخانی است.

بازیگران: محمدرضا گلزار - امین حیایی - آتیلا پسیانی - حدیث فولادوند - مهناز افشار

کارگردان:آرش معیریان

نویسنده:پیمان معادی

تهیه کنندگان:محمدحسین فرح بخش و عبدالله علیخانی

موسیقی:فردین خلعتبری

گونه:اجتماعی/طنز موقعیت

خلاصه داستان:
امیر که در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده است ، از سخت گیری های پدرش به تنگ آمده و تصمیم میگیرد پیش مادر و خواهرش در امریکا برود اما با پیرمردی تصادف می کند و او در کما فرو میرود.امیر برای رضایت گرفتن با پسر پیرمرد دوست شده و به او برای رسیدن به زن آرزوهایش کمک می کند....




-این فیلم اولین همکاری محمدرضا گلزار و امین حیایی بود که آنان را به زوج هنری بدل کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساغر یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 13:30

وااااااااااای من که عاشق این فیلمم و این فیلم رو جز بهترین فیلم های اقای گلزار می دونم واقعا فیلم معرکه ای بود کارگردان عالی فیلم نامه عالی انتخاب بازیگر که دیگه خیلی عالی مخصوصا ترکیب اقای گلزار و امین حیایی واقعا صحنه های به یادماندنی زیادی داشت

اتفاقا من هم این فیلم رو از بقیه بیشتر دوست دارم.مخصوصا اون سکانس که آهنگای مختلف میزارن و می رقصن!

ساغر یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 13:27

سلام عزیزم من از طریق وب سمیرا با وبت اشنا شدم و خوش حالم وبت اشنا شدم منو توی جمعت راه می دی
به زودی وبت به بهترین ها تبدیل میشه البته الان هم بهترینه فقط فعالیتت رو بیشتر کن سعی کن و تلاش و صبر داشته باش

خوش حالم که از وبم خوشت اومده.من تازه از دیروز شروع کردم و به همین خاطر مطلب هام زیاد نیستن اما سعی میکنم هر روز آپ جدید بزارم.راستی من یه نویسنده دیگه هم واسه وبم میخوام ، اگه بیای خوشحال میشم♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد